Օգտագործման համաձայնագիր
Ընդհանուր պայմաններ:
Հաճախորդի և պատվերի կատարման միջև իրավահարաբերությունները:
1.1 Մենք մշտապես տրամադրում ենք մեր հաճախորդներին լավագույն ծառայությունը ՝ երաշխավորելով նրանց բավարարվածությունը: Եթե վերադարձի կամ մեր վերադարձի քաղաքականության վերաբերյալ հարցեր ունեք, խնդրում ենք անմիջապես կապվել մեզ հետ:
1.2 պատվերի պատրաստումը կսկսվի այն հաստատելուց անմիջապես հետո:
1.3 Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ մենք չենք կարող ընդունել պատվերի չեղարկումը այն հաստատելուց հետո:
Սխալ պատվեր
2.1 եթե դուք ստացել եք սնունդ, որը տարբերվում է ձեր պատվերից, մենք ներողություն ենք խնդրում: Խնդրում ենք անհապաղ կապվել մեզ կամ առաքման ծառայության հետ, որպեսզի մենք կարողանանք շտկել սխալը:
• Եթե դուք վճարել եք պատվերի համար կրեդիտ քարտով, մենք կվերադարձնենք գումարը սխալի դեպքում և կգրանցենք նոր ապրանքի արժեքը գործող գներով:
* Կանխիկ վճարման դեպքում դուք պետք է հավելյալ վճարեք տարբերությունը, եթե նոր ապրանքը սխալմամբ ստացվածից ավելի թանկ է:
2.2 ցանկության դեպքում կարող եք անձամբ վերցնել ձեր պատվերը:
2.3 եթե դուք չեք ստացել պատվերի որևէ մաս, մենք կվերադարձնենք ձեր գումարը: Չհանձնված ապրանքի դեպքում կարող եք պահանջել փոխհատուցում: Անկանխիկ վճարումները վերադարձվում են նույն եղանակով:
2.4 Մենք տրամադրում ենք մեկանգամյա օգտագործման իրեր և այլ անհրաժեշտ պարագաներ: Եթե դրանք սխալ են կամ բացակայում են, խնդրում ենք տեղեկացնել մեզ, և մենք կլուծենք խնդիրը, սակայն փոխհատուցում կամ զեղչեր չեն տրամադրվում:
Բողոքներ
3.1 մենք պատրաստում ենք Սնունդ միայն բարձրորակ և թարմ բաղադրիչներով և մանրակրկիտ վերաբերվում յուրաքանչյուր ուտեստին: Եթե առաքված ապրանքը չի համապատասխանում պատվերին կամ չունի բաղադրիչներ, մենք կտրամադրենք փոխարինում կամ կվերադարձնենք գումարը:
3.2 գումարի վերադարձ չի կատարվում, եթե Ձեզ դուր չի եկել պատվիրված ուտեստի համը կամ տեսքը:
Պատվերների չեղարկում
4.1 Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ մենք չենք կարող ընդունել պատվերի չեղարկումը կամ վերադարձը, եթե այն արդեն պատրաստման փուլում է:
4.2 մենք ոչ պարենային ապրանքների և խմիչքների համար փոխհատուցում չենք իրականացնում:
4.3 եթե առաքիչը չի կարողանում գտնել կամ կապվել ձեզ հետ, նա իրավունք ունի չեղարկել պատվերը: Այս դեպքում պատվերը վերադարձվում է ընկերությանը, և գումարը չի վերադարձվում:
4.4 ընկերությունն իրավունք ունի ցանկացած պատճառով մերժել ծառայությունների մատուցումը կամ չեղարկել դրանք:
4.5 Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ մենք ձգտում ենք պահպանել մեր արտադրանքի բարձր որակը, սակայն փաթեթավորումից հետո որոշ ապրանքների ջերմաստիճանը և վիճակը կարող են տարբեր լինել:
4.6 եթե սնունդը սպառվել կամ փաթեթավորվել է, Մենք չենք կարող փոխհատուցում կամ զեղչ տրամադրել:
4.7 պատվերը ստանալուց հետո այն անմիջապես փոխանցվում է համապատասխան աշխատակցին: Եթե առաքումը հնարավոր չէ, մենք անմիջապես տեղեկացնում ենք հաճախորդին:
4.8 Մենք տրամադրում ենք մեր պլատֆորմը բացառապես պատվերների գրանցման համար:
4.9 առաքման հետ կապված հարաբերությունները հաստատվում են անմիջապես հաճախորդի և սուրհանդակի միջև, և սուրհանդակին Վճարումը կատարվում է անմիջապես հաճախորդի կողմից:
Առցանց վճարում:
5.1 առցանց վճարումը հաստատելուց հետո մենք անմիջապես պատվերը փոխանցում ենք պատասխանատու աշխատակցին:
5.2 եթե առցանց վճարման հետ կապված խնդիրներ ունեք, խնդրում ենք կապվել մեզ հետ հեռախոսով կամ էլ.փոստով:
5.3 Ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում վճարման հետ կապված խնդիրների կամ ուշացումների համար:
Առցանց վճարված գումարի վերադարձ:
6.1 ՀՀ Արքա համակարգի անդամ բանկերի կողմից թողարկված քարտերի օգտագործմամբ կատարված վճարումների դիմաց դրամական միջոցների վերադարձն իրականացվում է անհապաղ:
6.2 Արքա համակարգի անդամ չհանդիսացող բանկերի կողմից թողարկված քարտերի միջոցով կատարված վճարումների դիմաց դրամական միջոցների վերադարձն իրականացվում է 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
6.3 մասնակի վերադարձն իրականացվում է 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում: